Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva konsultation inom programvaruutveckling. Bolaget kommer även vara aktivt som sk. "influencers" inom sociala medier och därmed förenlig verksamhet. Bolaget kommer dessutom att ta fram och sälja produkter såsom klistermärken, pennor, kapsylöppnare och liknande produkter via företagets webbshop, detta som en del av influencersverksamheten.
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 854 | 2 623 | 2 218 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -64 | 254 | 17 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -54 | 255 | 17 |
Årets resultat (tkr) | -54 | 199 | 10 |
Summa tillgångar (tkr) | 388 | 947 | 989 |
Antal anställda | 3 | 3 | 3 |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 854 | 2 623 | 2 218 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -64 | 254 | 17 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -54 | 255 | 17 |
Årets resultat (tkr) | -54 | 199 | 10 |
TILLGÅNGAR | 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 20 | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 388 | 947 | 969 |
Tillgångar (tkr) | 388 | 947 | 989 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 111 | 315 | 296 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 277 | 632 | 693 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 388 | 947 | 989 |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 150 | 180 |
2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 3 | 3 | 3 |
Omsättning per anställd (tkr) | 618 | 874 | 739 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -3.5% | 9.7% | 0.8% |
Soliditet | 28.6% | 33.3% | 29.9% |
Kassalikviditet | 140.1% | 149.8% | 139.8% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva konsultation inom programvaruutveckling. Bolaget kommer även vara aktivt som sk. "influencers" inom sociala medier och därmed förenlig verksamhet. Bolaget kommer dessutom att ta fram och sälja produkter såsom klistermärken, pennor, kapsylöppnare och liknande produkter via företagets webbshop, detta som en del av influencersverksamheten.